Monday, October 24, 2011

PUAN LILY HASLINA NASIR - Penulis Novel/Cerpen/Buku serta Skrip

Komen dari Puan Lily sendiri mengenai perkhidmatan yang telah beliau nikmati bersama SS Beautiful Life Style Centre :-

Sebagai penggemar spa dan rawatan badan seperti urutan, saya kerap memilih lokasi percutian seperti Bangkok, Bali, Bandung, Hong Kong untuk merehatkan diri. Penggunaan herba authentic Jawa saya pernah rasa. Minum jamu yang dibancuh di Four Season Resort Jimbaran Bali pun pernah... semua rawatan di resort lima bintang ini pernah saya nikmati. Satu perkara yang saya pasti, rawatan dari Siti Salabiah pemilik SS tiada beza walau sedikit pun dengan mereka yang menawarkan khidmat di hotel mewah. Pengalaman berbelas tahun dalam bidang kecantikan yang dimiliki oleh Siti Salabiah saya rasa banyak memperkasakan skill dan kemahirannya menangani masalah pelanggan. Sekarang saya tidak perlu bercuti jauh kalau sekadar mahu merawat dan merehatkan badan..

Yang paling digemari menggunakan produk SS :-

SS Seribu Satu Cahaya :-

1) Menjadikan wajah beliau kelihatan sekata cerah,putih dan gebu.Memandangkan beliau memang tidak suka menggunakan alat alat kosmetik..dengan mengamalkan kapsul SS Seribu Satu Cahaya sahaja (diambil 1 kapsul sehari sahaja) dapat mengelakkan dari muka berminyak,kulit kelihatan kekal putih serta bersih..bukan sahaja di wajah malahan seluruh tubuh badan.

2) Memberikan kecergasan badan serta memberikan tenaga semulajadi .

3) Memberikan hubungan yang lebih intim .

4) Memulihkan sakit kepala (migrain) yang sering dihadapi

5) Mengurangkan serangan darah tinggi yang beliau hadapi


No comments:

Post a Comment